2015年11月28日土曜日

ドッペルゲンガー・バイロケーション Doppelganger-by location






ドッペルゲンガーとは、もう一人の自分が出現することだそう。

バイロケーションもそうですが、両者の違いは、より主体的に出現させることのようです。






バイロケーション
https://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%90%E3%82%A4%E3%83%AD%E3%82%B1%E3%83%BC%E3%82%B7%E3%83%A7%E3%83%B3


ドッペルゲンガー
https://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%89%E3%83%83%E3%83%9A%E3%83%AB%E3%82%B2%E3%83%B3%E3%82%AC%E3%83%BC






もう一人の私を、家族が目撃したのは、2010年ころだったと思います。








その時間、私は通院介助で病院の中におりました。

時間が押してしまって、次の仕事が迫っています。

もどって準備しなくては・・・そんな焦りを覚えています。








家族がたまたま庭に目をやると、左方向から右手の玄関に向かう私を発見しました。

「あ、帰ってきた」

玄関から入ってくるのを待っていると、

再び、左方向から右へ向かう私を見るのです。






その服装は、当日の私の服だったそう。













昔から、私にはそんな体験が伴っています。

「会ったこと、あるでしょう?」





「○○日の△時、××デパートにいたよね? 話しかけようと思ったら、いなかったけど・・・」

「この前、パチンコ屋さんにいたよね?」






思い当たることと言えば、私を見かけたその人に、好意を持っていたことと、

当時の現実がなかなか辛かったので、現実から逃避したいという気持ちがあったことくらい。













ドッペルゲンガーや、バイロケーション。








意外に身近なものです。




Doppelganger-by location


 The doppelganger, but that of another person they appear likely. By location it is also so, but the difference between the two, seems to be more proactively to appear. By location https://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%90%E3%82%A4%E3%83%AD%E3%82%B1%E3%83%BC%E3%82%B7 % E3% 83% A7% E3% 83% B3 doppelganger https://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%89%E3%83%83%E3%83%9A%E3%83%AB% E3% 82% B2% E3% 83% B3% E3% 82% AC% E3% 83% BC me of another person, the family has witnessed, I think it was around 2010. That time, I was cage in a hospital in the ambulatory assistance. Time is gone Press, has been approaching the following work. Back without having to prepare remembers such impatience .... When the family is doing the eye happens to garden, I found me going from the left to the entrance of the right hand. "Ah, back home has been" and are waiting for the coming from the front door, again, you see me going from left to right. Likely the clothes, it was my clothes for the day. From a long time ago, to me it has been accompanied by such experience. "I met it, will you? There" "When △ ○○ date, I thought it right? Speak I was in ×× department store, I was not ..." "this before, but it was in the pachinko shop? " speaking of hit it, to the people who have seen me, and that had a favor, because at that time the reality was very painful, much that there was a feeling that you want to escape from reality. Doppelganger and, by location. Thing surprisingly familiar.