2024年1月20日土曜日

YUKIONNA-MATSURI

 





雪女のお面は完売しました!

お世話になった皆さん、ありがとうございました!

The Yuki Onna mask is sold out!

Thank you everyone for your help!





旧ツイッターで拝見していた妖怪屋さんの投稿から、

故郷福島県でのイベントにお面を、

委託出店させていただくことができました。


お店の様子を乗せてくだいました! 


お面やさんになりましたよ!

嬉しいです! 

お世話になった皆さん、ありがとうございます!

 






雪女行列で使っていただきました! ご購入ありがとうございます!

right away! It was used in the Yuki-onna procession!  

Thank you for your purchase!














From a post by a Yokai shop that I saw on my old Twitter,

I wore a mask at an event in my hometown of Fukushima Prefecture,

I was able to open a store on commission.


We took a look at the store! 


I became a masked person!

I'm happy! 

Thank you everyone for your help!

 







0 件のコメント:

コメントを投稿