2021年4月4日日曜日

脳動脈瘤経過  Course of cerebral aneurysm





世界のお友だち

こんにちは。お元気ですか?

今回、年1回の経過観察に行ってきました。


脳動脈瘤です。見つけてもらって、もう4年目かな?


初めて知ったときは、もうショックが大きくて。

でも、今は、人に話すこともできるようになりました。

まだ、破裂リスクの大きさではないので、

年1回の経過観察でいいそうです。

治療方法はなくて、破裂リスクがある大きさになったら、

もちろん選択できるのですが、

手術をするそう。



先日、ガンを直すことができるという治療家の方にお会いして、

脳動脈瘤のことを話しました。



「今の私には脳動脈瘤を直す力はないけれど、

どうだい、一緒に直してみるかい?」



この時、「5つあるね。6個目ができ始めているよ」

とも教えてくださいました。

今回の検査で、なんと・・・



脳動脈瘤、こぶが5個になっていました!



最初に見つかったときは、1個だったのです。

2年後かな・・・前と後ろに1個ずつになっていました。

今回、前に3つ、後ろに2個、こぶがありました。



治療家の方によれば、17年前にでき始めたそう。

当時、離婚で悩んでいました。

「それだ」



それだけではなく、当時の知人で霊的な方からも

「頭の病気に気をつけて」と言われていました。

東京タワーで撮影した写真は、いわゆる心霊写真で、

私の肩の上に顔がなく、向こうが透けていたのです。

「あ、頭の病気・・・」

内心、その思いがよぎったものの、こうして

脳動脈瘤がわかってみると、



開き直るしかありません!



なるようになる!



ということで、またいつか、経過報告をさせていただきますね。

お元気でお過ごしください。



世界のお友だちへ



愛を込めて。




World friends

Hello. How are you?

This time, I went to follow-up once a year.


It is a cerebral aneurysm. It's been 4 years since you found it.


When I first learned about it, I was so shocked.

But now I can talk to people.

The risk of rupture is not yet high, so

It seems that annual follow-up is sufficient.

If there is no cure and you are at risk of rupture,

Of course you can choose,

I'm going to have an operation.



The other day, I met a healer who said he could fix cancer.

I talked about a cerebral aneurysm.



"I don't have the power to fix a cerebral aneurysm right now,

Would you like to fix it together? "



At this time, "There are five. The sixth one is starting to be made."

Also told me.

With this inspection, how ...



There were 5 cerebral aneurysms and humps!



When it was first found, it was one.

Two years later ... there was one in front and one in the back.

This time, there were three humps in the front and two in the back.



According to the therapist, it started 17 years ago.

At that time, I was worried about divorce.

"That's it"



Not only that, but also from acquaintances and spiritual people at that time

It was said, "Watch out for head illness."

The photos taken at Tokyo Tower are so-called psychic photographs.

There was no face on my shoulders and the other side was transparent.

"Oh, my head illness ..."

Inwardly, that thought was overwhelming, but in this way

When I found out about the cerebral aneurysm,



There is no choice but to reopen!



Will be!



So, I will report on the progress someday.

please take care.



To friends around the world



With love.














0 件のコメント:

コメントを投稿